Klienditugi

Küsimused ja vastused

* Kas saan muuta kuulutuses valitud objekti tüüpi?
Juba sisestatud kuulutusel ei ole võimalik objekti tüüpi või tehinguliiki muuta. Näiteks, kui sisestasid korteri müügi alla üürikuulutuse, siis tuleb kuulutus uuesti sisestada ja valida kohe alguses tehinguliigiks üür.

* Kas aktiveeritud kuulutuse sisu ja piltide muutmise eest tuleb eraldi tasuda?
Aktiveeritud kuulutuse muutmine on tasuta. Soovitame vajadusel muuta ja parandada kuulutuse infot või lisada uuemaid pilte.

* Kus ma näen kuulutust, mille sisestasin registreerumata kasutajana?
Kuulutuse sisestamisel loodi automaatselt KV.EE kasutajakonto ja parool saadeti kuulutuse juurde lisatud e-mailile. Sisestatud kuulutust näed sisse logides „Minu kuulutused“ lehelt. Kui oled unustanud parooli, saad tellida uue parooli lingilt "Unustasin parooli"

* Kuidas saan kustutada tellitud e-Agenti?
Sinu e-mailile saadetud e-Agendi lõpus on link, mille kaudu saad sellest loobuda.


Telefon: 671 8103
Esmaspäev - Neljapäev 09:00-17:00
Reede 09:00-16:00

E-post: klienditugi@kv.ee